DOTRZYJ DO SWOICH KLIENTÓWKampanie Google Ads

Sieć reklamowa

https://www.marcinwsol.pl/wp-content/uploads/2021/08/siec-reklamowa-display-google-ads.png

Sieć reklamowa Google AdsRodzaje kampanii jakie mogę dla Ciebie przeprowadzić

Stworzenie kampanii w sieci reklamowej daje Ci możliwość zaistnienia z komunikatem reklamowych wszędzie – do dyspozycji masz setki tysięcy witryn, aplikacji i filmów, w których może się on pojawić. Wystarczy jedynie określić typ kierowania reklam, który na podstawie tematyki strony, upodobań użytkowników lub danych demograficznych, wyświetli idealnie dopasowaną reklamę. Jak zatem możemy kierować reklamy w sieci wyszukiwania?

Reklama kontekstowa
Ten typ reklamy polega na dostosowaniu komunikatu reklamowego do treści strony internetowej, na której jest ona wyświetlana. Dzięki temu możliwe jest zwiększenie efektywności kampanii – wiemy, że reklamy promujące Twoje produkty i usługi trafiają do osób zainteresowanych zawartością danej strony.

Reklama z kierowaniem na miejsca docelowe
Ten typ reklamy Google Ads (AdWords) daje pełną kontrolę nad tym, na jakich witrynach internetowych pojawiają się twoje reklamy, dzięki czemu masz pewność, że reklamy wyświetlają się na skutecznych stronach internetowych. Możesz również wykluczyć niepożądane witryny szkodzące efektywności kampanii.

Reklama z kierowaniem na zainteresowania
Kierowanie reklam na zainteresowania umożliwia umieszczenie reklam na witrynach, które wiążą się z tym, co ciekawi odbiorców reklamy. Reklama dociera do użytkowników na podstawie witryn, które przeglądają oraz kategorii zainteresowań, które są z nimi powiązane. Dzięki temu masz pewność, że Twój komunikat precyzyjnie celuje w grupę docelową o zainteresowaniach związanych z tym, co im możesz zaoferować.

Reklama z kierowaniem na tematy
Jeżeli wybierzesz kierowanie reklam na tematy, będą one wyświetlane na witrynach o określonej tematyce. W ten sposób możesz zwiększyć skuteczność kampanii i liczbę wyświetleń. Pewne jest, że zawężenie witryn do określonych tematów powiązanych ze słowami kluczowymi ujętymi w kampanii pozwoli dotrzeć do większej liczby odbiorców z grupy docelowej i wyeliminuje przypadkowych użytkowników mogących kliknąć w reklamy.

Reklama uwzględniająca kierowanie na wiek i płeć
Kierowanie demograficzne w kampanii Google Ads (AdWords) pozwala na wyświetlanie reklam użytkownikom z podziałem na płeć, wiej i status rodzinny. Wiedząc, że Twoja oferta jest skierowana tylko do określonej płci lub grupy wiekowej, możesz do niej zawęzić wyświetlanie reklam. Ograniczony zostaje zasięg do części użytkowników, lecz komunikat reklamowy trafia do tych, którzy są bardziej skłonni kupić Twój produkt lub usługę.

Remarketing w sieci reklamowej
Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam tym użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją witrynę internetową i już poznali jej zawartość. Zastosowanie go wymaga zebrania użytkowników na listach remarketingowych, które stanowią kryterium kierowania. Reklamy w postaci tekstowej i graficznej wyświetlane są w witrynach należących do sieci reklamowej Google. Ten typ kampanii pozwala zwiększyć zyski z kampanii poprzez trafianie z reklamą do osób zaznajomionych z reklamowanymi produktami.

Promowanie aplikacji mobilnych w sieci reklamowej
Aplikacje mobilne można promować nie tylko w sieci wyszukiwania, z powodzeniem sprawdza się także kampania Google Ads (AdWords) w sieci reklamowej. Można ją kierować na zainteresowania i remarketing, miejsca docelowe oraz po kryteriach demograficznych. Ten typ kampanii umożliwia budowanie świadomości marki, zwiększenie zainteresowania zakupem aplikacji lub zachęca do działania, które polega na ściągnięciu lub kupnie aplikacji. Graficzne elementy reklamy zwiększają jej atrakcyjność w oczach użytkownika, a tym samym skuteczność.

Masz wątpliwości? Chcesz wiedzieć więcej?

Chętnie odpowiem na Twoje pytania.