Zwiększenie limitów w kampaniach AdWords

14 marca 20121

W ubiegłym roku Google zwiększyło dla reklamodawców limit kampanii AdWords do 500 i słów kluczowych do 3 milinów na jednym koncie. Dzisiejszy wpis na oficjalnym blogu AdWords mówi, że limity zostały zwiększone po raz kolejny – tym razem do 10.000 kampanii (aktywnych i wstrzymanych) w ramach jednego konta, 20.000 grup reklam na jedną kampanię i 5.000 słów kluczowych na jedną grupę reklam.

Czytamy również, że Edytor AdWords, AdWords API oraz inne usługi związane z Google AdWords są już kompatybilne z nowymi limitami.

O nowych limitach możemy poczytać tutaj.

1 komentarz

  • Pingback: Marcin Wsół

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.

Cześć!

Potrzebujesz pomocy przy kampanii Google Ads?

Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)

➡️KONTAKT⬅️

This will close in 40 seconds