Blog

Czego się dziś nauczysz?

Prowadząc kampanię w sieci wyszukiwania na pewno dodajesz rozszerzenia reklam, aby uatrakcyjnić przekaz, który kierujesz do potencjalnych klientów. Jednym z takich elementów są rozszerzenia linków do podstron, które kierują użytkowników do innych sekcji witryny, które z biznesowego punktu widzenia są istotne. W panelu Google Ads znajdziesz sekcję z rozszerzeniami reklam oraz statystyki ich skuteczności. Jeśli korzystasz z tego raportu, możliwe że źle go analizujesz. Dlaczego? O tym poniżej. Jak NIE czytać raportu skuteczności linków do podstron

Black Friday i Cyber Monday zbliżają się wielkimi krokami i pod koniec listopada ponownie doświadczymy wzmożonego ruchu w kampaniach Google Ads. Jeśli planujesz wziąć udział w tych akcjach i zaoferować swoje produkty/usługi w niższych cenach, zapoznaj się z poniższymi sposobami na uatrakcyjnienie treści reklam tekstowych w wyszukiwarce. Na pewno zwiększą klikalność Twoich reklam, a finalnie pomogą uzyskać oczekiwane efekty w postaci zakupów. Jak uatrakcyjnić reklamy tekstowe w wyszukiwarce na Black Friday i Cyber Monday

<