W październiku ubiegłego roku na oficjalnym blogu Google Analytics pojawiła się informacja, że szyfrowanie połączenia (HTTPS) zostanie wprowadzone na stałe. Powodem zmiany były kwestie bezpieczeństwa użytkowników zalogowanych na konto Google.
W październiku ubiegłego roku na oficjalnym blogu Google Analytics pojawiła się informacja, że szyfrowanie połączenia (HTTPS) zostanie wprowadzone na stałe. Powodem zmiany były kwestie bezpieczeństwa użytkowników zalogowanych na konto Google.
Google nie przestaje nas zaskakiwać kolejnymi zmianami w swoich narzędziach. W ubiegłym roku mogliśmy korzystać z zupełnie odmienionej wersji Google Analytics, a teraz obserwujemy następne unowocześnienia w tym narzędziu. Zmiany dotyczą głównie aspektów wizualnych, co widać po nowym wyglądzie wykresu i prezentacji danych:
Google Analytics jest specjalistycznym narzędziem służącym do wnikliwej analizy ruchu na stronie klienta. Po zainstalowaniu specjalnego skryptu w serwisie możemy zidentyfikować podstrony, które cieszą się największym zainteresowaniem wśród osób nas odwiedzających, ile czasu spędzają użytkownicy na naszej stronie, skąd do nas przychodzą, w jaki sposób się poruszają po naszej stronie itp.
Linki sponsorowane Google AdWords są jedną z wielu form reklamy internetowej i pojawiają się nad wynikami wyszukiwania (wynikami organicznymi) oraz po ich prawej stronie. Reklamy są wyświetlane po wpisaniu przez użytkownika odpowiedniej frazy w wyszukiwarkę Google. Przykładem może być wpisanie frazy 'sklep internetowy lampy', które powoduje wyświetlenie reklam wielu sklepów internetowych sprzedających oświetlenie.
Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)
➡️KONTAKT⬅️
This will close in 40 seconds