Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (30.12.2021 – 12.01.2022).
✔️ Nowe narzędzie – Disapproved Ads Auditor (10.01.2022)
Co nowego?
Pojawiło się nowe narzędzie, które umożliwia reklamodawcom sprawdzanie na dużą skalę wszystkich odrzuconych reklam na ich kontach Google Ads. Rozwiązanie umożliwia reklamodawcom proaktywne kontrolowanie swoich kont , całościowe analizowanie odrzuconych reklam i identyfikowanie informacji, które pozwalają zminimalizować i ograniczyć przesyłanie reklam potencjalnie naruszających zasady.
Dlaczego?
Reklamodawcy działający na dużą skalę potrzebują rozwiązania umożliwiającego całościową ocenę reklam naruszających zasady na ich kontach, aby zapewnić zgodność z zasadami reklamowymi Google. Z racji tego, że Google wprowadza więcej zasad i mechanizmów egzekwowania, reklamodawcy muszą nadal sprawdzać swoje konta, aby upewnić się, że są one zgodne z zasadami reklamowymi Google.
Jak skorzystać?
Potrzebna będzie pomoc programisty, a instrukcja wdrożenia znajduje się tutaj – https://github.com/google/disapproved-ads-auditor
⇒ Źródło: https://developers.googleblog.com/2022/01/disapproved-ads-auditor-tool.html