Google Analytics jest specjalistycznym narzędziem służącym do wnikliwej analizy ruchu na stronie klienta. Po zainstalowaniu specjalnego skryptu w serwisie możemy zidentyfikować podstrony, które cieszą się największym zainteresowaniem wśród osób nas odwiedzających, ile czasu spędzają użytkownicy na naszej stronie, skąd do nas przychodzą, w jaki sposób się poruszają po naszej stronie itp.
To tylko niektóre statystyki, które to narzędzie oferuje, a w rzeczywistości jest ich znacznie więcej. Możemy wygenerować około 80 różnych raportów dotyczących ruchu na naszej stronie. Dodatkowo, możemy wydzielać poszczególne statystyki, żeby uzyskać tylko te dane, które nas interesują.
2 komentarze
Wojtek
22 sierpnia 2013 at 10:51
Od dawna korzystam – najlepsza metoda analizowania ruchu na stronie.
Wojtek
22 sierpnia 2013 at 10:51
Od dawna korzystam – najlepsza metoda analizowania ruchu na stronie.