GoogleGoogle MapsInnePozdrowienia z Polski – Euro 2012
Euro 2012 rozpoczyna się już jutro i z tej okazji Google przygotował specjalną witrynę skierowaną do turystów i kibiców.
Euro 2012 rozpoczyna się już jutro i z tej okazji Google przygotował specjalną witrynę skierowaną do turystów i kibiców.
Kilka dni temu, w magazynie Marketer+, ukazał się mój artykuł dotyczący potencjału kodów QR. Poniżej zamieszczam fragment artykułu i zachęcam do zamówienia prenumeraty.
Od wczoraj mamy dostęp do nowego typu rozszerzeń w Google AdWords - Mobile Extension App. Wzmianka o wprowadzeniu rozszerzenia pojawiła się wczoraj na oficjalnym blogu Inside AdWords.
Przedwczoraj odbyło się czwarte spotkanie w ramach Dnia Google dla Agencji i drugie, na którym byłem. Spotkanie miało miejsce w Fortecy przy ul. Zakroczymskiej 12 w Warszawie i zjawiło się na nim około 400-500 osób (według relacji organizatorów).
Wczoraj udało mi się zdać egzamin Google Analytics Individual Qualification. Zanim do niego przystąpiłem, postanowiłem przeczytać co na jego temat piszą ludzie w Internecie. Wiele opinii mówiło o wysokim stopniu trudności tego egzaminu, jednak w rzeczywistości nie był taki trudny jak zakładałem. A efekt poniżej:
Ubiegłoroczna zmiana interfejsu Google Analytics przyniosła nam wyłączenie możliwości eksportowania raportów do pliku PDF. Na szczęście nadal można się przełączyć do starej wersji GA i skorzystać z tej funkcji. Pewnie większość osób myślała, że eksport do pliku PDF nie zostanie przywrócony, a jednak. Ostatnie dni przyniosły nam wprowadzenie kolejnych udogodnień w panelu Google Analytics. Jednym z nich jest właśnie eksport do pliku PDF:
Nowości ciąg dalszy :) . Dzisiaj rano na blogu Google Lat Long pojawiła się informacja o wprowadzeniu usługi Google Street View w Polsce. Pierwszą ulicą w nowym podglądzie była ulica Piotrkowska w Łodzi, co zostało upublicznione w lutym tego roku. Na resztę miast nie musieliśmy długo czekać, a efekty są bardzo zadowalające:
W ciągu ostatnich kilku tygodni nastąpiło kilka zmian w googlowych produktach - zarówno w AdWords jak i Analytics. Wczoraj weszła w życie kolejna zmiana, tym razem dotycząca diagnostyki reklam AdWords. Gdy wejdziemy w kartę REKLAMY, a następnie klikniemy dymek w kolumnie stanu, wyświetli się nam nowe okienko:
W ubiegłym roku Google zwiększyło dla reklamodawców limit kampanii AdWords do 500 i słów kluczowych do 3 milinów na jednym koncie. Dzisiejszy wpis na oficjalnym blogu AdWords mówi, że limity zostały zwiększone po raz kolejny - tym razem do 10.000 kampanii (aktywnych i wstrzymanych) w ramach jednego konta, 20.000 grup reklam na jedną kampanię i 5.000 słów kluczowych na jedną grupę reklam.
Czytamy również, że Edytor AdWords, AdWords API oraz inne usługi związane z Google AdWords są już kompatybilne z nowymi limitami.
O nowych limitach możemy poczytać tutaj.
Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)
➡️KONTAKT⬅️
This will close in 40 seconds