Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (31.10.2024 – 13.11.2024).
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (31.10.2024 – 13.11.2024).
W dzisiejszym wpisie chciałbym poruszyć temat kampanii video i raportowania jej efektów. Jeśli prowadzisz taką kampanie i generuje ona konwersje, a w przypadku sklepu internetowego sprzedaż, może się okazać, że raporty są przekłamane. Dlaczego? O tym dowiesz się we wpisie poniżej.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (17.10.2024 – 30.10.2024).
Funkcja opóźnionego usuwania w Google Merchant Center Next pomaga chronić produkty przed przypadkowym usunięciem. Jeśli system wykryje nagły spadek liczby produktów, wstrzymuje ich usunięcie, dając czas na sprawdzenie i naprawienie ewentualnych błędów w pliku danych. Dzięki temu produkty pozostaną aktywne do momentu upływu ich daty ważności, a Ty otrzymasz powiadomienie o potencjalnym problemie, co pozwala szybko zareagować i zabezpieczyć swój katalog. Gdzie znaleźć wspomnianą opcję? O tym w artykule.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (03.10.2024 – 16.10.2024).
Od niedawna Google wstrzymuje grupy reklam, które w ciągu ostatnich 13 miesięcy nie generowały żadnej aktywności. Prawdopodobnie o tym nie wiesz, ponieważ Google nie wysyła w tej kwestii żadnych powiadomień. Informację o takiej akcji znajdziesz jedynie w historii zmian, ale jej ręczne monitorowanie jest bardzo czasochłonne. W artykule wskażę jak zautomatyzować sprawdzanie, czy takie zmiany miały miejsce i jak szybko je cofnąć.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (19.09.2024 – 02.10.2024).
Automatyczne stosowanie rekomendacji w Google Ads to narzędzie, które pomaga optymalizować kampanie reklamowe bez konieczności ręcznej ingerencji. Chociaż automatyzacja może znacząco zaoszczędzić czas i poprawić wyniki, warto zachować ostrożność, bo rzeczywistość może okazać się zupełnie inna. Ważne jest monitorowanie wprowadzonych zmian i analiza ich wpływu na kampanię. W tym celu Google Ads oferuje możliwość sprawdzenia historii automatycznych rekomendacji, co pozwala śledzić, które zmiany zostały wprowadzone oraz jakie miały efekty. W artykule omówię, jak to zrobić i na co zwrócić uwagę.
Poniżej znajdziesz wszystkie nowości i zmiany jakie miały miejsce w systemie Google Ads w ciągu ostatnich 2 tygodni (05.09.2024 – 18.09.2024).
W Google Analytics 4 (GA4) często występuje problem z oznaczeniem kampanii Google Ads jako "(organic)", co utrudnia śledzenie danych. Aby temu zapobiec, konieczne jest odpowiednie skonfigurowanie szablonu śledzenia kampanii Google Ads. W artykule omówię kroki, które pozwalają rozwiązać ten problem i poprawić dokładność raportów, co ma kluczowe znaczenie dla monitorowania wyników kampanii reklamowych.
Napisz do mnie i sprawdź jak mogę Ci pomóc :)
➡️KONTAKT⬅️
This will close in 40 seconds